Centrum pomocy

Informacje o płatnościach.

Zakładka “ Płatności” znajdująca się w panelu klienta po lewej stronie zawiera dwie opcje - “Kup abonament” i “Historia rozliczeń”.

Kliknięcie w “Kup abonament” przenosi do strony zawierającej wszystkie informacje o dostępnych wersjach czasowych abonamentu i ich cenie. Można tam edytować dane do faktury, a także, w polu obok, wybrać najbardziej korzystny dla siebie okres umowy, formę płatności oraz wprowadzić liczbę zarejestrowanych w serwisie pracowników firmy. Poniżej wyświetla się kwota do zapłaty, a następnie wystarczy wcisnąć przycisk “Kupuję”.

“Historia rozliczeń” domyślnie pokazuje bieżący abonament ze szczegółami takimi jak:

  • numer faktury,
  • data ważności abonamentu oraz liczbę dni pozostałych do jego wygaśnięcia,
  • ilość dostępów, czyli liczbę użytkowników z firmy, dla których abonament był wykupiony,
  • wartość faktury brutto,
  • status faktury.

Poniżej jest możliwość rozwinięcia całej listy archiwalnych płatności.